Besluiten en FAQ meerjarige subsidies 2025-2028
downloadToelichting: besluiten meerjarige festivalsubsidies 2025-2028 (.pdf)
MEERJARIGE FESTIVALSUBSIDIES 2025-2028
De getoonde bedragen betreffen het totale subsidiebedrag bestaande uit de programmeringsbijdrage en/of organisatiebijdrage.
2turvenhoog festivalALMERE EN HAARLEM
Aangevraagd per editie
199.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
Birds of ParadiseUTRECHT
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Dutch Harp FestivalUTRECHT
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Festival SpoffinAMERSFOORT
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Festival Via MusicaALMERE, LELYSTAD EN ANDERE GEMEENTEN
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Gaudeamus Festival **UTRECHT
Aangevraagd per editie
397.000,-
Geadviseerd per editie
397.000,-
Toegekend per editie
397.000,-
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
0,-
KlaterklankenBUNNIK EN ANDERE GEMEENTEN
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Le Guess Who? **UTRECHT
Aangevraagd per editie
430.000,-
Geadviseerd per editie
430.000,-
Toegekend per editie
430.000,-
Musicians' ParadiseAMERSFOORT
Aangevraagd per editie
199.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
September MeAMERSFOORT
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Aangevraagd per editie
397.000,-
Geadviseerd per editie
397.000,-
Toegekend per editie
397.000,-
Theaterfestival de ParadeUTRECHT EN ANDERE STEDEN
Aangevraagd per editie
65.000,-
Geadviseerd per editie
65.000,-
Toegekend per editie
0,-
What You See FestivalUTRECHT
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Wonderfeel **BAARN
Aangevraagd per editie
315.000,-
Geadviseerd per editie
248.914,-
Toegekend per editie
248.914,-
Zeister MuziekdagenZEIST
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
De getoonde bedragen betreffen het totale subsidiebedrag bestaande uit de programmeringsbijdrage en/of organisatiebijdrage.
Art of WonderASSEN
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Aurora FestivalGRONINGEN EN ANDERE GEMEENTEN
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Festival Explore the North *LEEUWARDEN
Aangevraagd per editie
199.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Festival GrasnapolskySCHEEMDA
Aangevraagd per editie
147.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Festival Terug naar het beginEEMSDELTA
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
FestiValderAaSCHIPBORG EN OMSTREKEN
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Into the Great Wide OpenVLIELAND
Aangevraagd per editie
280.000,-
Geadviseerd per editie
130.000,-
Toegekend per editie
130.000,-
Into The Great Wide Open is een jaarlijks vierdaags muziekfestival dat plaatsvindt aan het einde van de zomer op Vlieland. Het aanbod bestaat vooral uit popmuziek, dat wordt gecombineerd met een programma van beeldende kunst, film, jeugdactiviteiten en taalkunst. Into The Great Wide Open ontvangt in de periode 2021-2024 een meerjarige festivalsubsidie, inclusief organisatiebijdrage, van het Fonds Podiumkunsten.
De commissie vindt dat Into The Great Wide Open een heldere visie formuleert, waarin de muziek- en kunstenprogrammering dient als vehikel om de toestand in de wereld te beschouwen en maatschappelijke onderwerpen te adresseren. Het festival positioneert zich daarbij als progressief, wat volgens de commissie overtuigend naar voren komt in de focus op duurzaamheid, experiment en innovatie. Zo vindt zij de ambities om een springplank te zijn voor jong talent en een plek te zijn voor experiment op het gebied van duurzaamheid passend bij deze visie.
De vertaling van de artistieke visie naar podiumkunstactiviteiten wordt door de commissie niet altijd overtuigend gevonden. Zij vindt het positief dat Into The Great Wide Open een artistiek kader schept met een jaarthema en drie pijlers: anders, betekenis en kwaliteit. De commissie vindt dit kader echter vrij breed en mist concrete voorbeelden van thema’s. Ook vindt zij het een gemis dat de focus op duurzaamheid en maatschappelijke onderwerpen niet inhoudelijk wordt vertaald naar het muziekprogramma, terwijl dit wel duidelijk naar voren komt in het overige programma. Zo komt de wens om te agenderen en beschouwen overtuigend terug in de kunst- en filmprogrammering. Van de muziekprogrammering in de toekomst krijgt de commissie echter een beperkt beeld. Zij stelt vast dat het festival een nieuw accent legt op het middensegment en de nachtprogrammering. Hoewel de programmering uit het verleden vertrouwen biedt in de aansluiting op de drie pijlers, mist de commissie voorbeelden van artiesten of een beschrijving van het programmeringsproces. De brede samenstelling van het programmateam vindt zij in dit kader positief. De commissie had echter meer inzicht willen krijgen in de werkwijze van het team en de selectiecriteria die worden gehanteerd, om zich een beeld te kunnen vormen van de concrete invulling van de muziekprogrammering.
De commissie vindt het in beginsel positief dat het festival met een werkgroep invulling wil geven aan diversiteit en inclusie, maar mist een reflectie op de conclusies van deze werkgroep en een uitwerking hiervan in het festivalprogramma. Zo wil het festival de diversiteit van het aanbod vergroten door zich meer te richten op het middensegment, maar dit wordt in het plan slechts beperkt uitgewerkt. De commissie is daarom niet overtuigd van de bijdrage die het festival levert aan een inclusiever en diverser podiumkunstenlandschap.
De commissie is gematigd positief over de uitwerking van de artistieke samenwerkingen. Zij stelt vast dat Into The Great Wide Open een breed scala aan partners noemt, maar dat deze samenwerkingsverbanden inhoudelijk beperkt zijn omschreven. Ook constateert de commissie dat de genoemde samenwerkingen vooral bijdragen aan de niet-muzikale programmering. Zo sluiten projecten met Platform DIS en Touki Delphine vooral aan op de kunstprogrammering en wordt met Stichting Literaire Activiteiten Amsterdam samengewerkt ten behoeve van talentontwikkeling binnen de kampen voor kunstenaars, schrijvers en muzikanten. De commissie mist echter een reflectie op samenwerkingsverbanden die bijdragen aan de muziekprogrammering.
Zij constateert dat Into The Great Wide Open een helder beeld schetst van de huidige bezoekers van het festival, aan de hand van onderzoek uit voorgaande jaren. Op basis van deze beschrijving concludeert de commissie dat het festival een trouwe bezoekersschare heeft. Daarnaast beoogt het festival jaarlijks een kwart nieuwe bezoekers te bereiken. Wie deze bezoekers zijn wordt de commissie echter in beperkte mate duidelijk. Zo constateert ze dat de twee doelgroepen van professionals en geïnteresseerden in duurzaamheid en cultuur overlap vertonen met de primaire bestaande doelgroep van het festival. Daarnaast wil Into The Great Wide Open toegankelijk zijn voor andere doelgroepen, waaronder inwoners van Vlieland en jongeren. Deze doelgroepen vindt de commissie echter beperkt inhoudelijk uitgewerkt.
Wat de aansluiting van het programma op het publiek betreft verwacht de commissie dat het beoogde programma het bestaande publiek zal aanspreken. Zij vindt het passend dat het festival meer experimenteel durft de programmeren, omdat de vaste bezoekers vertrouwen hebben in de kwaliteit van het aanbod. Met de nieuwe accenten op artiesten uit het middensegment en de nachtprogrammering lijkt het festival een jonger en meer divers publiek te willen bereiken. De commissie vindt deze programmering te beperkt toegelicht om te kunnen concluderen dat dit ook zal aansluiten op, en zal leiden tot nieuw publiek.
De commissie constateert dat de wens om toegankelijk te zijn op gespannen voet staat met de beperkte capaciteit en de succesvolle kaartverkoop van Into The Great Wide Open. Zij vindt het positief dat het festival strategieën ontwikkelt om toegankelijk te zijn voor mensen met een laag besteedbaar inkomen en mensen met een migratieachtergrond. De partnerschappen met Quiet, IMC Weekendschool en het Nieuwkomers project vindt zij in dit kader passend, evenals de focusgroep ‘Nieuwe Vrienden’. Toch vindt zij het aantal personen dat via deze projecten het festival eenmalig bezoekt gering, en is zij er niet van overtuigd dat deze ook op de langere termijn het festival aandoen. De commissie is bovendien kritisch over het feit dat de eerdergenoemde doelgroepen vooral als vrijwilliger bij het festival betrokken worden. Tot slot vindt de commissie het een gemis dat het festival niet reflecteert op toegankelijkheid voor mensen met een beperking.
De beschreven publieksbenadering is volgens de commissie passend bij het festival en de bestaande bezoekers. Zij constateert dat de strategie van Into The Great Wide Open meer dan voorheen rust op de rol van ambassadeurs, die vanuit hun betrokkenheid bij het festival een eigen doelgroep aanspreken. De wijze waarop minder wordt ingezet op sociale media, en meer op direct contact, vindt zij wat dit betreft passend. Wel verwacht de commissie dat deze strategie, in combinatie met middelen als nieuwsbrieven en media als de VPRO en de Volkskrant, vooral het bestaande publiek zal aanspreken. Vanwege de eerder behaalde resultaten van het festival verwacht de commissie dan ook dat het beoogde publieksbereik gerealiseerd zal worden. Zij plaatst om bovengenoemde redenen echter een kanttekening bij het bereik van het beoogde nieuwe publiek.
Zij is gematigd positief over de mate waarin Into The Great Wide Open is ingebed in de lokale culturele infrastructuur. De commissie is zich ervan bewust dat de mogelijkheden om samen te werken met culturele partners op Vlieland beperkt zijn. In dat licht vindt zij het positief dat het festival samenwerkt met Podium Vlieland, kunstatelier Museum Tromp’s Huys en stichting Cultuur van de Nicolaaskerk. In bredere zin constateert de commissie dat Into The Great Wide Open samenwerkt met andere organisaties uit Noord-Nederland binnen het samenwerkingsverband Hit the North. Zij ziet echter dat er meer mogelijkheden zijn voor duurzame samenwerking met culturele organisaties, podia en festivals in de noordelijke provincies, die het festival onbenut laat.
De commissie constateert dat er in beperkte mate sprake is van samenwerking met onderwijsinstellingen. Zij vindt het positief dat Into The Great Wide Open leerlingen van alle scholen op Vlieland betrekt bij het festival, maar op welke manier dit vorm krijgt wordt haar niet duidelijk. Op basis van het plan stelt zij vast dat er geen structurele samenwerking is binnen het voortgezet onderwijs of met kunstvakopleidingen.
Ten aanzien van de samenwerking op maatschappelijk gebied constateert de commissie dat Into The Great Wide Open enigszins is ingebed. Zo werkt het festival lokaal samen met waddencentrum De Noordwester en Ondernemersvereniging Vlieland. Op basis van het plan kan de commissie echter niet inschatten in hoeverre er sprake is van een samenwerking die verder gaat dan het uitwisselen van kennis en materiaal. De samenwerking met Quiet en IMC Weekendschool vindt de commissie van waarde voor het leggen van maatschappelijke verbindingen, evenals het bijzonder grote aantal vrijwilligers dat betrokken is bij het festival. In beide gevallen wordt echter niet duidelijk in hoeverre de deelnemers afkomstig zijn uit de directe omgeving van het festival.
De commissie vindt het positief dat Into The Great Wide Open structureel financieel wordt ondersteund door de gemeente Vlieland en de provincie Friesland. Ook de substantiële bijdrage van Stichting Recreatiebelangen Vlieland vindt zij in dit kader waardevol. Daarnaast stelt de commissie vast dat het festival kan rekenen op bijdragen van sponsoren en particulieren, maar dat onduidelijk is in hoeverre deze van waarde zijn voor de lokale inbedding op financieel vlak.
Zij ziet dat Into The Great Wide Open een springplank wil zijn voor jong talent en dat dit vorm krijgt binnen de programmering en een aantal initiatieven. Zo voorziet het festival in één tot enkele residentieplekken per jaar en wil het met voorjaarsfestival Here Comes The Summer jong talent in de festivalorganisatie meer verantwoordelijkheid geven. De commissie constateert echter dat zowel de makerskampen als de nieuwe edities van Here Comes The Summer nog in ontwikkeling zijn, evenals de ambitie om door middel van opdrachten bij te dragen aan genreontwikkeling. De mate waarin het festival bijdraagt aan de ontwikkeling van aanbod binnen de popmuziek vindt de commissie daarom beperkt.
De commissie is van mening dat Into The Great Wide Open in beperkte mate voorbeeldstellend is met betrekking tot de codes. Zij stelt vast dat het festival nog stappen te zetten heeft met betrekking tot de drie gedragscodes. Zo wordt aangegeven dat het financieel volwaardig belonen van alle betrokkenen nog niet mogelijk is en spreekt uit het plan nog geen doorwrochte visie met betrekking tot diversiteit en inclusie. Wel is de commissie positief over de voorlopersrol die het festival speelt op het gebied van duurzaamheid. Dit toont zich in de ambitie om het eerste festival te worden dat klimaatpositief draait en samenwerkingen zoals die met het initiatief Greener. Ook is het festival meerdere malen erkend door vakgenoten als voorloper op het gebied van duurzame innovatie.
Ook de manier van presenteren wordt door de commissie in beperkte mate onderscheidend genoemd. Zij stelt dat Into The Great Wide Open een bijzondere positie heeft als popfestival op een Waddeneiland. Met name binnen het kunstprogramma, maar ook binnen het muziekprogramma, worden locaties op het eiland bewust ingezet om tot een bijzondere festivalervaring te komen. Hoewel deze manier van presenteren op zich vaker wordt gehanteerd door festivals, vindt de commissie dit binnen de context van het eiland enigszins onderscheidend.
De commissie constateert dat Into The Great Wide Open in beperkte mate publiek van buiten de eigen omgeving of professioneel publiek trekt. Zij stelt vast dat de helft van het publiek afkomstig is uit de Randstad, waarmee het bereik weliswaar verder reikt dan de directe omgeving van het Vlieland, maar nog geen vertegenwoordiging lijkt van een breed (inter)nationaal publiek. Hoewel het festival zich in de doelgroepenbenadering richt op een publiek van professionals, is er op het festival geen sprake van een inhoudelijk programma dat is gericht op kennisdeling.
Jazz te GastZUIDHORN
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Jonge Harten FestivalGRONINGEN
Aangevraagd per editie
199.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
Oranjewoud Festival **HEERENVEEN
Aangevraagd per editie
397.000,-
Geadviseerd per editie
287.404,-
Toegekend per editie
287.404,-
Puppet InternationalMEPPEL
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
Schiermonnikoog FestivalSCHIERMONNIKOOG
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
De getoonde bedragen betreffen het totale subsidiebedrag bestaande uit de programmeringsbijdrage en/of organisatiebijdrage.
Deventer Op Stelten **DEVENTER
Aangevraagd per editie
215.000,-
Geadviseerd per editie
215.000,-
Toegekend per editie
215.000,-
Hoogte80 FestivalARNHEM
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Maaiveld FestivalAPELDOORN
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Music Meeting Festival **NIJMEGEN
Aangevraagd per editie
199.000,-
Geadviseerd per editie
199.000,-
Toegekend per editie
199.000,-
Piano BiënnaleARNHEM EN NIJMEGEN
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Ribs & BluesRAALTE
Aangevraagd per editie
65.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
StiftfestivalWEERSELO EN OMSTREKEN
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
Valkhof FestivalNIJMEGEN
Aangevraagd per editie
124.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
14.000,-
De getoonde bedragen betreffen het totale subsidiebedrag bestaande uit de programmeringsbijdrage en/of organisatiebijdrage.
Afrovibes FestivalAMSTERDAM EN ANDERE STEDEN
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Amsterdam Dance Event **AMSTERDAM
Aangevraagd per editie
349.000,-
Geadviseerd per editie
269.500,-
Toegekend per editie
237.500,-
Amsterdam Roots FestivalAMSTERDAM
Aangevraagd per editie
109.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
0,-
Bachfestival DordrechtDORDRECHT
Aangevraagd per editie
65.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
0,-
BosfestAMSTELVEEN
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
CaDance *DEN HAAG
Aangevraagd per editie
65.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Cello Biënnale AmsterdamAMSTERDAM
Aangevraagd per editie
350.000,-
Geadviseerd per editie
350.000,-
Toegekend per editie
130.000,-
Circusbende FestivalAMSTERDAM
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Circusstad FestivalROTTERDAM
Aangevraagd per editie
247.000,-
Geadviseerd per editie
247.000,-
Toegekend per editie
97.000,-
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Dutch Double Bass FestivalROTTERDAM
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Festival Classique ***DEN HAAG
Aangevraagd per editie
65.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
0,-
Festival de BetoveringDEN HAAG
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
Flamenco Biënnale **AMSTERDAM EN ANDERE STEDEN
Aangevraagd per editie
215.000,-
Geadviseerd per editie
215.000,-
Toegekend per editie
126.988,-
GrachtenfestivalAMSTERDAM
Aangevraagd per editie
65.000,-
Geadviseerd per editie
65.000,-
Toegekend per editie
0,-
Grauzone FestivalDEN HAAG
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
Holland Dance FestivalDEN HAAG EN ANDERE STEDEN
Aangevraagd per editie
430.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
JulidansAMSTERDAM
Aangevraagd per editie
260.000,-
Geadviseerd per editie
260.000,-
Toegekend per editie
130.000,-
Karavaan Festival **ALKMAAR
Aangevraagd per editie
247.000,-
Geadviseerd per editie
247.000,-
Toegekend per editie
247.000,-
Landjuweel FestivalAMSTERDAM
Aangevraagd per editie
430.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
MOMO Festival **ROTTERDAM
Aangevraagd per editie
215.000,-
Geadviseerd per editie
215.000,-
Toegekend per editie
215.000,-
Nederlands Theater Festival en Amsterdam Fringe Festival **AMSTERDAM EN ANDERE STEDEN
Aangevraagd per editie
397.000,-
Geadviseerd per editie
364.188,-
Toegekend per editie
364.188,-
North Sea Round TownROTTERDAM
Aangevraagd per editie
130.000,-
Geadviseerd per editie
65.000,-
Toegekend per editie
65.000,-
Over het IJAMSTERDAM
Aangevraagd per editie
365.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Rewire **DEN HAAG
Aangevraagd per editie
330.000,-
Geadviseerd per editie
330.000,-
Toegekend per editie
330.000,-
Rotterdam Bluegrass FestivalROTTERDAM
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Strijkkwartet Biënnale AmsterdamAMSTERDAM
Aangevraagd per editie
215.000,-
Geadviseerd per editie
65.000,-
Toegekend per editie
65.000,-
Summer Dance Forever **AMSTERDAM
Aangevraagd per editie
199.000,-
Geadviseerd per editie
199.000,-
Toegekend per editie
199.000,-
Super-Sonic Jazz FestivalAMSTERDAM
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
0,-
The Big SingHAARLEM EN AMSTERDAM
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
0,-
Theater Na de DamAMSTERDAM EN ANDERE GEMEENTEN
Aangevraagd per editie
115.000,-
Geadviseerd per editie
65.000,-
Toegekend per editie
65.000,-
De getoonde bedragen betreffen het totale subsidiebedrag bestaande uit de programmeringsbijdrage en/of organisatiebijdrage.
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
32.000,-
Toegekend per editie
32.000,-
Cultura Nova **HEERLEN
Aangevraagd per editie
430.000,-
Geadviseerd per editie
430.000,-
Toegekend per editie
430.000,-
Festival Cement **'S-HERTOGENBOSCH
Aangevraagd per editie
199.000,-
Geadviseerd per editie
199.000,-
Toegekend per editie
199.000,-
Festival Circolo **TILBURG
Aangevraagd per editie
215.000,-
Geadviseerd per editie
215.000,-
Toegekend per editie
215.000,-
Jazz in Duketown'S-HERTOGENBOSCH
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
JazzOUT Fest LimburgVENLO, ROERMOND, MAASTRICHT EN HEERLEN
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Limburg FestivalROERMOND EN OMSTREKEN
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
Musica Sacra MaastrichtMAASTRICHT
Aangevraagd per editie
215.000,-
Geadviseerd per editie
49.000,-
Toegekend per editie
49.000,-
Nederlandse Dansdagen *MAASTRICHT EN ANDERE STEDEN
Aangevraagd per editie
349.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
PopMonumentBERGEN OP ZOOM, BREDA EN ANDERE STEDEN
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Roadburn Festival **TILBURG
Aangevraagd per editie
340.000,-
Geadviseerd per editie
340.000,-
Toegekend per editie
340.000,-
schrit_tmacher Just Dance! **HEERLEN, KERKRADE EN ANDERE STEDEN
Aangevraagd per editie
215.000,-
Geadviseerd per editie
215.000,-
Toegekend per editie
215.000,-
So What's Next JazzfestivalEINDHOVEN
Aangevraagd per editie
49.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
Theaterfestival Boulevard **'S-HERTOGENBOSCH
Aangevraagd per editie
430.000,-
Geadviseerd per editie
430.000,-
Toegekend per editie
430.000,-
TROMP Percussion EindhovenEINDHOVEN
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
VESTROCKHULST
Aangevraagd per editie
280.000,-
Geadviseerd per editie
130.000,-
Toegekend per editie
130.000,-
WeitjeRockSLUIS
Aangevraagd per editie
32.000,-
Geadviseerd per editie
0,-
Toegekend per editie
0,-
ZomerparkfeestVENLO
Aangevraagd per editie
247.000,-
Geadviseerd per editie
65.000,-
Toegekend per editie
65.000,-