Klachtenprocedure aanvragers
Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Dan kan je hier een klacht indienen.
Klachten
Fonds Podiumkunsten streeft naar een goede en heldere dienstverlening en hecht aan klanttevredenheid. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening of communicatie van het Fonds en een klacht wil indienen.
Klachtenreglement
Als je een klacht wil indienen, kun je gebruik maken van ons klachtenreglement. Dit reglement heeft tot doel de kwaliteit van onze dienstverlening verder te bevorderen en ervoor te zorgen dat het Fonds zorgvuldig omgaat met je klacht. Klachten kunnen door aanvragers, externe relaties of adviseurs worden ingediend via klacht@fondspodiumkunsten.nl.
Vertrouwenspersoon
Wil je melding maken van een ongewenste omgangsvorm, dan is Mores daarvoor het aangewezen meldpunt. Heb je last (gehad) van 'ongewenste omgangsvormen': seksuele intimidatie dan wel seksueel misbruik, agressie en geweld (dus ook intimidatie en machtsmisbruik), discriminatie of pesten? Dan kun je contact opnemen met één van de vertrouwenspersonen verbonden aan het platform. Mores en de vertrouwenspersonen van het meldpunt zijn onafhankelijk, alle meldingen worden vertrouwelijk behandeld.