15 augustus 2011

Jaarverslag 2010

2010 was een voortvarend jaar. We verhuisden en vernieuwden onze huisstijl en website. We werden voor het eerst beoordeeld door een visitatiecommissie. Het rapport van de commissie geeft blijk van waardering voor de manier waarop het Fonds zijn werk doet en biedt bruikbare aanknopingspunten voor verbetering. We vormden de lappendeken van oude subsidieregelingen om tot een nieuw instrumentarium dat beter aansluit bij de praktijk. Er kwam een uitspraak in belangrijke rechtszaken met betrekking tot de vierjarige subsidies. Ondertussen deden we waar we in de eerste plaats voor bestaan: het verstrekken van subsidies en monitoren van de resultaten daarvan.

In het jaarverslag ziet u in vogelvlucht wie wij zijn, wat er is veranderd in ons beleid en onze subsidieregelingen, waaraan de subsidiebudgetten het afgelopen jaar zijn besteed en met welke andere activiteiten het Fonds de podiumkunsten heeft ondersteund. Liefhebbers van het naadje van de kous kunnen de volledige jaarverantwoording raadplegen.
Dominique Vleeshouwers ontving afgelopen januari de Nederlandse Muziekprijs | Foto: Robbie van Zoggel
nieuws 20 mrt '20

Updates COVID-19

Op deze pagina vindt u informatie over de laatste ontwikkelingen en Fondsmaatregelen met betrekking tot het coronavirus.

nieuws 20 mrt '20

Jaarverslag 2019

Een van de gehonoreerden Fractal Collective
Hello Hollow van Julian Hetzel, onderdeel van SICK! Festival 2017. Photo: Thosmas van Lenden