ma. 2 november 2015

Seminar over herhaalbezoek

Cultuur + Ondernemen organiseert op maandag 2 november in Korzo in Den Haag een seminar over publieksbinding en herhaalbezoek.


Onderzoek toont aan dat het vijf keer zoveel kost om een nieuwe klant te werven dan om een bestaande klant terug te laten keren. Herhaalbezoek is dus heel belangrijk.

Er is een groeiend besef bij culturele organisaties dat kwantitatieve en kwalitatieve data heel nuttig zijn voor de ontwikkeling van succesvolle marketingcampagnes. Maar de praktijk leert ook dat veel van deze instellingen kansen laten liggen. Van welke data maak je nog geen gebruik? Wat kun je leren van andere organisaties?

Dit seminar is bedoeld voor directeuren en bestuurders van podiumkunstinstellingen en musea en marketing-, PR- en communicatieprofessionals in de cultuursector. Het biedt handvatten en inspiratie om richting je publiek op feiten gebaseerde acties te ondernemen.

Kijk voor meer informatie op www.cultuur-ondernemen.nl

Kunsten ’92 en LKCA organiseren een landelijke cultuurconferentie op 14 februari 2019 (Apeldoorn) in aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen. Hoe kan de provincie zijn rol in het cultuurbeleid versterken? En de maatschappelijke en economische impact van kunst en cultuur beter benutten? Ga in gesprek met gedeputeerden, culturele instellingen, cultuurfondsen, kunstenaars, ambtenaren, adviseurs en particuliere partijen.

Cinekid Experience
Cinekid Experience
Ingrid Zeegers & Derk Loorbach
Ingrid Zeegers & Derk Loorbach
Hans Schnitzler & Danny Mekić
Hans Schnitzler & Danny Mekić
matchmakers Shirley, Joachim, Raymond, Max en Sherwin
matchmakers Shirley, Joachim, Raymond, Max en Sherwin
meer